- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (10/05/2018 11:02:33)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (10/05/2018 11:02:33)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (10/05/2018 11:02:33)
OGŁOSZENIE
Informuję mieszkańców gminy, że w terminie od 18 kwietnia 2017 r. do 11 sierpnia 2017r. przeprowadzony będzie nabór wniosków na finansowanie demontażu i odbioru wyrobów zawierających azbest (pokrycia dachowe eternitowe) lub samego odbioru w/w wyrobów.
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu do urzędu gminy - do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel w roku bieżącym.
Wnioski złożone po 11 sierpnia 2017r. nie będą rozpatrywane.
Formularz wniosku wraz z załącznikami oraz regulamin zasad i trybu udzielania pomocy finansowej na likwidację wyrobów zawierających azbest dostępny jest na stronie internetowej bip.czarnkowgmina.pl i w urzędzie gminy pok. nr 15).
(-) Bolesław Chwarścianek
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - zasady udzielania dotacji
2. Załącznik nr 2 - wniosek
3. Załącznik nr 3 - wykaz dokumentów
4. Wzór nr 1 - ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
5. Oświadczenie o posiadanym prawie
do dysponowania
6. Wzór 2 - formularz de minimis dla rolnika
7. Wzór 3 - oświadczenie de minimis dla rolnika
8. Wzór 4 - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis wraz z instrukcją
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (19/04/2017 07:45:09)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (19/04/2017 07:45:09)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (19/04/2017 07:45:09)
OGŁOSZENIE
Informuję mieszkańców gminy, że w terminie od 18 kwietnia 2016 r. do 12 sierpnia 2016r. przeprowadzony będzie nabór wniosków na finansowanie demontażu i odbioru wyrobów zawierających azbest (pokrycia dachowe eternitowe) lub samego odbioru w/w wyrobów.
Likwidację wyrobów zawierających azbest organizuje Powiat Czarnkowsko-Trzcinecki z gminami zlokalizowanymi na terenie powiatu, przy wsparciu finansowym Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu do urzędu gminy - do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel w roku bieżącym.
Wnioski złożone po 12 sierpnia 2016r. nie będą rozpatrywane.
Formularz wniosku wraz z załącznikami oraz regulamin zasad i trybu udzielania pomocy finansowej na likwidację wyrobów zawierających azbest dostępny jest na stronie internetowej www.czarnkowgmina.pl i w urzędzie gminy pok. nr 15).
(-) Bolesław Chwarścianek
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - zasady udzielania dotacji
3. Załącznik nr 3 - wykaz dokumentów
4. Wzór nr 1 - ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
5. Zgłoszenie robót budowlanych
6. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania
7. Wzór 2 - formularz de minimis dla rolnika
8. Wzór 3 - oświadczenie de minimis dla rolnika
9. Wzór 4 - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
10. Instrukcja wypełniania wzoru numer 4
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Michał Iwanicki (08/03/2013 09:18:22)
- zaakceptowanie treści informacji: Michał Iwanicki (08/03/2013 09:18:22)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Iwanicki (14/04/2016 14:48:40)