Wójt Gminy Czarnków informuje

[0]
Treść

 

Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki pozyskał środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację na przedsięwzięcia pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w roku 2024”.

Zgodnie z przyjętym regulaminem, w przedsięwzięciu będą mogły wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości.

Wnioski będzie można składać w terminie od 1 lipca 2024 r. do 31 sierpnia 2024 r. bezpośrednio do Starostwa Powiatowego w Czarnkowie lub wysyłając na adres: ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków lub elektronicznie na skrzynkę e-PUAP.

 

Do wniosku należy załączyć:

 

1. Poświadczenie gminy właściwej ze względu na położenie obiektu

budowlanego zawierającego azbest o ujęciu przedmiotowego obiektu

w rejestrze wyrobów zawierających azbest – Bazie Azbestowej na

formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do wniosku,

 

2. Dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do

nieruchomości, na której znajdują się wyroby zawierające azbest,

 

3. Zgodę właściciela nieruchomości - w przypadku posiadania innego

tytułu prawnego niż własność lub użytkowanie wieczyste,

 

4. pełnomocnictwo - w przypadku działania przez pełnomocnika.

 

Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu, do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:

https://bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/artykul/508/2737/usuwanie-azbestu.

 

Załączniki :

REGULAMIN

WNIOSEK

POŚWIADCZENIE 

 


Adres źródłowy: https://czarnkowgmina.pl/aktualnosc/wojt-gminy-czarnkow-informuje

Załączniki
  • [0] https://czarnkowgmina.pl/sites/default/files/styles/large/public/obrazek/2024-06/Blue%20Modern%20Cleaning%20Services%20Instagram%20Post.png?itok=qcNYdMJB