Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki pozyskał środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację na przedsięwzięcia pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w roku 2024”.
Zgodnie z przyjętym regulaminem, w przedsięwzięciu będą mogły wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości.
Wnioski będzie można składać w terminie od 1 lipca 2024 r. do 31 sierpnia 2024 r. bezpośrednio do Starostwa Powiatowego w Czarnkowie lub wysyłając na adres: ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków lub elektronicznie na skrzynkę e-PUAP.
Do wniosku należy załączyć:
1. Poświadczenie gminy właściwej ze względu na położenie obiektu
budowlanego zawierającego azbest o ujęciu przedmiotowego obiektu
w rejestrze wyrobów zawierających azbest – Bazie Azbestowej na
formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do wniosku,
2. Dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do
nieruchomości, na której znajdują się wyroby zawierające azbest,
3. Zgodę właściciela nieruchomości - w przypadku posiadania innego
tytułu prawnego niż własność lub użytkowanie wieczyste,
4. pełnomocnictwo - w przypadku działania przez pełnomocnika.
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu, do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:
https://bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/artykul/508/2737/usuwanie-azbestu.
Załączniki :